miercuri, 23 septembrie 2009

desiderata festival upstate ny


















am auzit de festu asta de la bodhi, artistu invitat de noi pt prtyul de la cheia, s icare punea acolo muzica, nu am putut ajunge din priam zi asa incat sa putem intra pe gratis, cica, dar am gasit o ocazie de drum, au un site craigslist.com unde gasesti orice, inclusiv ride share, chestie f practica avand in vedere ca trenu e f scump si greyhound dureaza mult prea mult, jeannie o fata cuminte si desteapta care venea pt a doua oara la un festival "psy", i-am explicat ei si celorlati care venisera acolo ca la un festival psy ca nu e...era un public amestecat, combinandu-se psy cu dnb si breakbeat, si deci si oamenii aferenti, o tendinta generala p-aici sa adune mai muli bani facand o mare varza, acol prima noapte a fost mai dark fiind bodhisattva 13:20 si primordial ooze, n-am prins noaptea asta, a doua a fost o ciorba de infected mushroom cu tot felu de alti artisti gen crystal method, dubios, ne-am culcat pe la 5, dar n-am dormit mult ca m-a sculat un rus transdriver si dupa a urmat onkel dunkel, m-am bucurat pt ca credeam ca-l ratasem cu somnul, lineup dat peste cap, haos si intarzieri, mai grav decat la noi cu siguranta, am observat in general ca stau cam prost la organizare desi o grama de bani investiti.
ultima noapte a fost ceva f frumos, incepand cu ajja, parus, grapes of wrath (onkel dunkel) si dupa jellyheadz, care a facut un set energetic si cu atmosfere razna desi cam rece pe alocuri, melorix si dupa space tribe care a fost f dragut, da asta e cuvantul, nu-l mai vazusem de la boom2004 si acum am observat ca a luat-o pe o cale interesanta, canta la microfon si face un fel de space trance sa- i zic :) dupa urma cosmosis da n-am mai rezistat si m-am culcat.
a doua zi ne-am reintalnit cu bodhi care ne-a invitat pe la san diego sa stam la el, acu weekendu asta zicea de ceva party in desert da cica mai mult prog (!!!!!) asa ca m-am dezumflat usor si asteptam cu sufletu la gura ziua lui goagil pe 3 oct hehe in nordu californiei weekendu urmator, cand o s-o luam si la plimbare p-acol in cautarea padurilor de sequoia...
acolo la fest, ca tot s-a intamplat acu vreo luna juma, lumea era misto deschisa veneau sa vb cu tine, tienri si batrani, in afara de varza muzicala de samb seara de ex cand la toate scenele era dnb, moment cand ne-am dus sa ne culcam totu a fost ok, am cunoscut alta latura a oamenilor de acolo din stat, caci in ny credeai ca s-au alienat definitiv...

Niciun comentariu: