miercuri, 23 septembrie 2009

poze telefon din ny

















am fost pe plaja noaptea la coney in dreptu unui cartier rusesc, eram cu vox si bijou, am facut baie si am asteptat rasaritu sa zicem, ne-am intalnit cu niste baeti rusi si un moldovean hehe cu care am vb romaneste si ne-a povestit cum s-a dus in alaska sa proceseze peste, roboti umani pe banda rulanta, ii schimba cica dupa 2 ore ca sa nu faca acelasi lucru sa se tampeasca, mi-a zis altu care facuse aceeasi treaba dar de p-aici. am vazut si un botez crestino-jamaicano-divinizant al oceanului unde a intrat popa cu 2 clopote in ocean, si astepta sa vina cei ce se botezau, care veneau legati la ochi si ii baga de cateva ori cu capul in mare, pe muzica de la 2 cantarete negrese si un percutionist la un bongo, a fost o surpriza care ne-a facut sa intelegem cum coabiteaza acolo toate natiile religiile si obiceiurile intr-o pace sora cu nepasarea, adica batranei care faceau jogging prin ceremonia lor, etc

Niciun comentariu: